Sare_34- Kkkbbbrrraaa merhaba bende bu sabah yaptim silik ikinci cizgiyi gordum bir kac gun sonra testi tekrarlicam cizgi koyulasirsa betam yukseliyor dmeektir bayramdan sonra da kan vericem siz yaptiniz mi test ?
dreamfrye Sare_34- testi tekrarlamana gerek yok bence acilde kan verebilirsin. Beta baktırmak istediğini söylersen bakmıyorlar. Başım dönüyor iyi hissetmiyorum de o zaman bakarlar 😃
Kkkbbbrrraaa Sare_34- bende bu sabah yaptım tam yapamamış olabilirim ama tam anlayamadım hafif silikti bekliyorum benimde sat 28 Nisan
Kkkbbbrrraaa Sare_34- bende bu sabah test yaptım çok çok hafifti çizgi bekleyecem artık perşembe cuma günü bat tarihim o zaman tekrar yaparım inşallah güzel haberi alırım🤲🏻
Kkkbbbrrraaa egeemomms benimde bi kayıbım var oğlumu 28 haftalık kaybettim😔 o olaydan sonraki ilk denememiz dreamfrye hadi inşallah güzel haberlerle🌸
egeemomms Kkkbbbrrraaa oyy başın sağolsun bitanem Rabbim en kısa zamanda yerini doldursun inşallah 🥹🤲🏻
Guness_ Sat 17 Nisan. Şu an 5+3 üm. İnşallah doğana kadar da arkadaşlık ederiz Mayıs hamişleri olarak 🌸
fatma6637 Kkkbbbrrraaa 22 mayısta kan verdim negatifti yoktu ama dün idrar testim pozitifti döngüm gecikti çünkü. Silik bir çizgi vardı