ekinci7227 Kızlar benim de 24 te olmam lazımdı hâlâ olmadım testler negatif bu gecikmeye çıkması lazım di demi
Kkkbbbrrraaa ekinci7227 merhaba benimde regli 3 gün geçikti test negatif çıktı testin yanılma payı var mıdır acaba
Kkkbbbrrraaa ekinci7227 25 mayısta bebetime erken gebelik testi yaptım negatif bugünde albi kaset test negatif. Sat 28 Nisandı döngüm 29-30 gün oluyor
ekinci7227 Miracle_1 bende hiç yok olmadı öyle şeyler yoksa oluyordu normalde bende âdete yakın yerleşme kanaması yaşardım bu defa olmadı 3 düşüğüm var
ftmakhve Benm de sat 28 nisandı 23 ve 25 mayısta erken gebelik testi yaptım negatifti bat 26 mayıstı gecikme oldu dün yaptım pozitif
ekinci7227 ftmakhve kaç günde bir adet görüyorsun ki geçen 28 bu ay 26 2 gün öne mi geliyor anlamadım
Miracle_1 ekinci7227 anladım çok geçmiş olsun benimde regl başlamadı üç gündür günde bir iki kez anca gelen bi kahverengi lekelenme akıntım oluyor sildikçe
ftmakhve ekinci7227 28 günde bi adet görüyorum 28 nisanda adet oldum bu ay 26 mayısta olmam gerekiyordu
Miracle_1 ekinci7227 anladım bebde tecrübesz olunca bu konularda bakalım yarın için hayırlısı olursa süpriz olur son ilişkiden de 21 gün geçti yani şehir dışında olsuğum için başkasının evinde de test yapamazdm 🙈
Miracle_1 ekinci7227 afedersin ilişki oldu ondan sonra pembe akıntı şekline döndü gibi canım adet sökülmüş olursa test de yarın yalan oldu benim silince kahve gelirdi şimdi ped e geliyor pembe