Bsrb fatma6637 benimde sat 4 Mayıs yumurtlama 15-16 Mayıs benimde arkuat uterus önceden kalp durmam var
fatma6637 Bsrb canım içimizi ferah tutalım ne t rahim nede sizin arkuat uterus anneliğe engel değil doğru doktor ile doğru planlama ile inşallah sağ salim evlat sahibi oluruz :) tek farkımız sık gözetim altında olmamız gerek 🌸
Kkkbbbrrraaa Bsrb merhaba benimde bi kayıp var 28 haftada kalbi durdu sizin de mi öyle bi durum oldu? Bana bi teşhis koymadılar pıhtıdan olabilir dediler ama kesin bişey söylemediler
Bsrb fatma6637 inşallah olur benim kafa karışıklığımda çok kendim birde vitiligoyum eşimde de değerler bi iyi bi kötü varikosel hafif diyor doktor gebe kaldığımda eşimin değeri çok yüksekti ben hsg çekilip sonra klomen kullanmıştım o ay hamilelik oldu biraz enfeksiyon çıktı sonra kalbi durdu işte hangisi sıkıntı bilmemek daha zor
fatma6637 Bsrb canım bence şu durumda doktor gözetiminde hamile kalman planlı testler tahliller yapılmış şekilde kalman daha mantıklı sanki en azından riski en aza indirgersin.
Bsrb Kkkbbbrrraaa benim 7+4 te kalbi durdu ilk 3 ay içi olunca genetik diyorlar ilk kayıp olunca araştırma gerek yok dedi doktor siz genetik kan testlerini yaptırdınız mı
fatma6637 nuryldrm1 benim bat 26 arabayla bir yere gidip geleyim geldiğimde ağrım çok oluyor yada ev işi yapınca artıyor ağrı
Kkkbbbrrraaa Bsrb yaptırdım tüm testleri de mthfr homozigot pai heterezigot çıktı pıhtıdan şüphelendiler sonraki gebelikte kan sulandırıcı kullanacam büyük ihtimalle bakalım artık hayırlısı ile nasip olsun sağlıkla🌸
ilkkbahar Sat 21 Nisan, 20 Mayıs Bhcg 141 🥰 Allah nasip ederse ilk bebiş olacak, Beta takibine devam edeceğiz umarım sağlıklı olur 💕
dreamfrye Kkkbbbrrraaa 22 sinde yaptım negatif çıktı artımed test. 2 gün kaldı regl günüme. Kasık ağrım devam ediyor
Sare_34- Kkkbbbrrraaa merhaba bende bu sabah yaptim silik ikinci cizgiyi gordum bir kac gun sonra testi tekrarlicam cizgi koyulasirsa betam yukseliyor dmeektir bayramdan sonra da kan vericem siz yaptiniz mi test ?
fatma6637 Kkkbbbrrraaa 22 mayısta kan verdim negatifti yoktu ama dün idrar testim pozitifti döngüm gecikti çünkü. Silik bir çizgi vardı
Kkkbbbrrraaa egeemomms benimde bi kayıbım var oğlumu 28 haftalık kaybettim😔 o olaydan sonraki ilk denememiz dreamfrye hadi inşallah güzel haberlerle🌸