dreamfrye Sat 30 nisan… bat 26 mayıs.. sabah sağlık ocağında kan verdim hala sonuç çıkmadı deliriyorum😂 tek belirtim kasıklarımda ağrı, normalinden biraz farklı. 16 aylık oğlum var çoğu şeyi atlattık arkadaş gibiyiz 😂 Sizde durumlar nasıl
Kkkbbbrrraaa dreamfrye merhaba benim de sat 28 Nisan henüz bişey yapmadım belli olmaz diye benim de kaşık ağrım var iki gündür umarım güzel haberi alırız
sevimlipandahii dreamfrye sat 22 nisan Pcos olduğu için yarindan itibaren 1 hafta surem var adet olursam zaten gebelik yok 😂
bbk28 dreamfrye benimde bat 27. Dpo 6 falan ilk kez bu denli kasıkta ağrı batma çimdikleme gibi şeyler hissediyorum ve sürekli adet olacak gibi ağrım var.Psikolojik olmadığını umuyorum🥲 daha test yapmaya da çok var sabırsızlanıyorum😬
dreamfrye Kkkbbbrrraaa inşallah 💖💖💖💖 eğer hamile değilsem bu kasık sancılarının psikolojik olduğuna inanıcam artık..sürekli düşünmekten mi oluyor acaba… stres veya
dreamfrye egeemomms ilk gebeliğimde hamile kalma sürecim birkaç ay sürmüştü. Bu ay olmazsa bir sonrakinde olur 🫶
dreamfrye bbk28 benim yumurtlama tarihinden önce birliktelik oldu o yüzden çok emin değilim tutmamış da olabilir
fatma6637 Benim de kasıklarımda ağrım oluyor bir sağ bir sol. Sol ile başladı sonra sağ sonra tekrar sol anlam veremiyorum. Daha BAT var ama regl öncesi de hiç bu denli ağrım olmamıştı. Yinede yarın kan vereyim diyorum. Çıkar mı sizce? 30 nisan son döngü tarihim.
bbk28 fatma6637 yumurtlaman ne zaman olmuştu canım? Eğer erken yumurtasıysan kan ver diğer türlü erken biraz
fatma6637 bbk28 yumurtlamam 12 mayıstı zaten planlıydı istiyorduk. İnşallah vardır. Daha önce dış gebelik geçirdim korkuyorum da t rahimim var benim :)
Bsrb fatma6637 benimde sat 4 Mayıs yumurtlama 15-16 Mayıs benimde arkuat uterus önceden kalp durmam var
35pln dreamfrye sat 25 nisan Bat 24 mayıs günlerdir kasıklarımda hafif batma ve ağrı var regl yakın diye belki öyle oluyor yarın dahiliye randevum var beta da baktıracam nasip