mutsuz1 kraz bence pozitif ya bende böyle öğrenmiştim ama kimyasaldı benimki.Hatta yoktur felan dedim, kuruma çizgisi gri olur, pembeyse hafif, çok erken gebeliktir bence. İnşallah öyledir yaa
verosmom kraz benim testte aynı canım ama hiç belirti yok bugün BAT belirti olmadığı için bir kaç gün daha beklemeyi düşünüyorum