minosannecik_2minis kraz diğer testlere de baktım bunada baktım hepsinde var görünüyor canım hayırlı olsun en kısa zamanda kan ver betan yeni yeni yükseliyor gibii silik oluşuna bakarsak ama yok değil yani bebişin burdayım diyor annesi🌸
minosannecik_2minis tyner canım baktım ama fotoğraf net değil göremiyorum başka bir yere koyup başka açıdan çekip yeniden yüklersen daha iyi olur
tyner minosannecik_2minis yagmur27_ çöpe attım desem 😅 ya aslında adetşme 9 gün var kızlar çok affedersiniz bu ay doğurgan dönemde 6 kez ilişkiye girdik eşimle 3 gün önce kasık ağrılarım alt karnım çok hassaslaştı çekme oluyor şişkinlik mide bulantısı ve bel ağrısı başladı bugın çok ağrıyor belim acaba dedim çıkar mı kapalı halinde herhangi bir çizgi yoktu böyle açınca yapay zekaya attım var ama kesin değil dedi birde size sormak istedim yani benimki biraz fazla heyecandan 🤣
Lavin08 kraz ya yeni gordum canısı var tabi cok sevindim valla bak bekleyişin sona erdi 🥰kan ver hemen kuzum
kraz Lavin08 Çok korkuyorum canım ya yalancı pozitifdir diye ama bulantımda var allak bullak oldu kafam
Lavin08 kraz bugun kan verseydin keske kuzum stresin kalkardi 🥰🙏yalanci pozitif oldugunu düşünmüyorum 1 kiz 1 oglun vardi dimi