mutsuz1 kraz Rabbim acil şifalar versin, doktorların risk var deyip iyi olduğu bebeklerde var,inşallah bebeğine sağlıkla kavuşursun.
peanutbutter kraz canım neden düşük riski var dedi kese aşağıda falan mıymış? Güzel düşün güzel olsun doktorun dediklerini yap inşallah sağlıkla kavuşursun yavruna 🙏🏻
kraz peanutbutter kese küçük haftasına göre dedi kese etrafında kanama var dedi canım kalp atışı yok dedi kürtaj dediler bir hafta daha bekleyelim dedi perşembe günü belli olacak nasip artık dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden😔
peanutbutter kraz ayy canım belki geç döllenme olduğu için öyledir sonradan toparlayabiliyor burada okumuştum 🥺🙏🏻 umarım güzel haberler alırsın vardır her şeyde bir hayır sen gönlünü ferah tut
snfaof kraz hangi doktor direk öyle der benimde bir hafta geri ve kesenin etrafında kanama alanı var bide ben kan sulandırıcı kullanıyorum 23 kontrol var öyle bir şey demedi doktor tam tersi inşallah tutacağız dedi bide benim lekelerim var