yagmur27_ kraz hayırlısı neyse o olsun öncelikle ben de sürpriz yapacaktım hayalim hep öyleydi ama tuvaletten ellerim titeyerek çıkınca anlamıştı acile gitmiştik hemen 🥹
kraz yagmur27_ belli etmeme çalışcam canım yarın yapayımda testti yine pozitif çıkarsa o zaman söylerim artık
minosannecik_2minis kraz diğer testlere de baktım bunada baktım hepsinde var görünüyor canım hayırlı olsun en kısa zamanda kan ver betan yeni yeni yükseliyor gibii silik oluşuna bakarsak ama yok değil yani bebişin burdayım diyor annesi🌸
verosmom kraz benim testte aynı canım ama hiç belirti yok bugün BAT belirti olmadığı için bir kaç gün daha beklemeyi düşünüyorum
yagmur27_ kraz ay benim de böyle silik silik pozitif çıkmıştı 2 dk sonra biraz daha belirgin olmuştuuu
yagmur27_ tyner forumda sol üstte üç çizgi var canım resim yükleye tıkla sen orası mutluresim diye bir yere gönderecek seni ordan fotoğrafı yükle sonra linki kopyala buraya yapıştır çıkıyor 🌸💕🙏