yagmur27_ ilk bebekte oyle hissediyorsun sonra dogurduktan sonra 6 ay gecen uykusuz gecelerden sonra da biri gelse de 2 saat ilgilense kucagina alsa uyusam diyorsun ,sonraki bebeklerde de aile bireylerindne biri sevmese cocugunu uzuluyorsun acaba torun mu kayiriyor filan diye 🤣 annelik hormonlari cok sacma ama boyle ilerliyor maalesef