yagmur27_ bende çok tedirginim yaa annem diye demiyorum ama hem ilk çocuğumda hemde yeğenimde gördüğüm kadarıyla öpmüyo sadece kokluyo çok hoş bişey ama kaynanam corp corp öper her bebeği Buda bana bi iğrelti getiriyor öpme desem tavır yapacak torunum o tabi öpücem diye sonra eşimle aram bozulacak iki arada bir derede kaldım nasıl engel olurum diye ama nefret etmemin en büyük sebebi oğlum doğduğunda ben diğer odadayken ağlayınca çocuğun ağzına göğsünü koymuş sussun diye şok oldum kayınpederim falan var diye bişey de diyemedim küçüktüm sonra aradan baya bi geçince tekrar aynısını yapmış yapma dedim çok emzirmek istiyorsan bitanede sen doğur dedim bida yapmadı umarım bunda da öyle bir hata yapmaz o zaman 19 yaşındaydım şimdi 27 yaşındayım bu sefer çok büyük tepki veririm