NilVibe vallaha ben suratlarına direk söledim aile,akraba,arkadaş kimse öpemez dokunamaz, çoğunada dedim 40’ı çıkmadanda gelmeyin o şeyle kimseyi kaldıramam ha gelende bişey beklemesin yapamam dedim 🤭dışarıdan gelen elini yıkamadan olmaz asla eşime bile diyorum sigara içiyor o zaman asla içemezsin balkonda bile diye bi süre hiç yoktansa herkes üzerine düşeni yapsın küsende küssün darılsın vallaha umrumda değil biz bebişlerimizi çok bekledik kimsenin düşüncesizliği yüzünden riske atamam