Benimde hastalık korkum var. Bazıları tiye alıyor ama yeğenim kış bebeğiydi rsv kaptı nereden kaptı bulamadık tabi ki ama yoğun bakımda yattı. Ömrümüzden ömür gitti. Cahile laf anlatmak çok zor ben kimsenin yeni doğmuş bebeğini öpmedim öpmemde. Bu sevmiyorum demek değil ki. Bence özellikle kış bebekleri belirli bir süre yakın temastan uzak tutulmalı. İnsanlar virüs taşıyor kendi hasta olduğunu bilmiyor minicik bebekler yoğun bakımda sürünüyor sonra.