minikmucizeyolunda merhaba bende 13 mayısta transfer oldum dün pozitif çıktı beta sonucum pazartesi günü tekrar kan tahlili vereceğim inşallah oda güzel artar sizde şimdiden hayırlı olsun iyi düşünün iyi olsun dua edin bol bol benım 1 tane oğlum var oda 5 yaşında oda tüp bebek tedavisi ile oldu Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah bizlerde sağlıklı sıhhatli bir şekilde bebişlerimizi kucağımiza alırız 🤲🤲