minikmucizeyolunda ___eeliiff Demekki nasibi varmış ve tutunmuş inşallah benimde tutunur 🥹sizde belirti falan olmuş muydu peki benim bugün transferi saymazsak 2.gün
___eeliiff minikmucizeyolunda Benim yaklaşık olarak transferden 8 gün sonra falan adet olacakmışım gibi hafif ağrılarım oluyordu
Leyla93- minikmucizeyolunda canım ben taze transfer oldum ovıtrelle etkısı sürüyor test yanıltıcı oluyor 😔 Kasık ve karın agrılarım var dune kadar belımde agrıyordu boyle olanlar tutunma belırtısı dıyorlar ınsallah oyledır
minikmucizeyolunda -Cennetkusuannesi- bugün 2.günüm çok belirsiz zaman geçmiyor ama nedense içimden hep negatif geçiyor yaa 🥹
minikmucizeyolunda -Cennetkusuannesi- Bende adet ağrıları sancıları ve sağ sol kaşık ağrısı özellikle sağ kaşık ağrısı çok oluyor yaa korkuyorum negatif olacak diye adet öncesi sancısı gibi oluyor
bebegimibekliyorum__ -Cennetkusuannesi- ikiz yasak diyorlardı hayırlı olsun bu arada sağlıkla kucağınıza alın
minikmucizeyolunda bebegimibekliyorum__ yok yasak değil isteyenlere embriyoların ve rahmin durumuna göre yerleştiriyorlar.
-Cennetkusuannesi- bebegimibekliyorum__ özelde yaptırdım ya orası koyuyor ilkinde yasaktı ikinci de yasak değildi ama ilkinde tek koymuş gibi gösterdiler
-Cennetkusuannesi- minikmucizeyolunda yok canım normal tutunduğu içinde olabilir ilaçların etkiside ilaçları kullanırken adet olunmuyor zaten
minikmucizeyolunda -Cennetkusuannesi- öyle miii diyorsun inşallah tutunma ağrısıdır 🙏💛adet ağrıları olunca ister istemez korktum
vascenceloss minikmucizeyolunda ay ben de bugün 2. Transferimi oldum inşallah güzel sonuçlar alırız canım test günün ne zaman
minikmucizeyolunda Leyla93- hmm ovitrlle etkisi bende 9 10 günde geçiyor sen en iyisi 12 gün bekle o zaman gerçi beta olunca tutunca ovitrlle etkisi sıfırlanıp yeni beta yükseliyor.
minikmucizeyolunda -Cennetkusuannesi- Normal o zaman adet gibi ağrılar peki sizde ilk belirti ne olmuştur kaçıncı gün test yapmıştınız
minikmucizeyolunda vascenceloss valla haziran başı ama ben herhalde 6 7 gün sonra idrar testi yaparım diye düşünüyorum sizin kaç tane kaçındı gün embriyosu yerleştirildi
-Cennetkusuannesi- minikmucizeyolunda 5. Gün akşam yapmıştım snaırım çok fazla kasık batması olmuştu sanki dişin ağrır ya böyle ağrı girer sonra gider bi daha girer. Aynı öyle olmuştu süphelenip yaptım direk çıktı atayım fotosunu testin hatta
vascenceloss minikmucizeyolunda bir tane yapıldı 5. Gün embriyosuydu. 3. Gündesin zaten 10. Gününe yaklaşmış olursun çıkar herhalde