seniseviyorumallahim ben bebeğim 10 haftalıkken gitmiştim. Benim bazı saglık sorunlarım dolayısıyla bebeğimi aldırmam gerektiğini söylediler. Yoksa bende dogumda vs ölürmüşüm. İnancı yüksek bir insanım bebekte problem görünüyormu dedim hayır dediler. Kabul etmedim benden imza ve dilekçe isteyip taburcu ettiler. Bebeğim neredeyse doğacak ben ve bebegim cok iyiyiz ama gercekten bazı doktorlar cok insafsız tüm psikolojimi alt üst ettiler..