Nesrin0505 ben özel oda kiraladım cnm tekli 3gece kaldım doktorlar iyiydi Dikişlerim bilmiyorum tam olarak kapalı sanırım kontrol gidemedim bayram üstü diye bayram sonu kaldı bebeğim sarılık oldu ona yoğunlaştı ilgim kendımı biraz önemse medım acıkcası ama genel olarak ben memnun kaldım acık ve net tekirdağ gittim oraya doğuma riskli idi gebeliğim tuplerımı kapattım 3sezaryanım ve ben dinlenme fırsatım olmadı diye hala agrım oluyo ama hastane ve doktorlar ekıp olarak çok iyi idiler