seniseviyorumallahim ben geçen ay ebeye sordum , tek kişilik oda hakkımız var mı gerekirse ücret karşılığında bile olsa kullanmak istiyorum dedim maalesef öyle bir durum söz konusu değil odalar iki kişilik oralarda yer kalmadığı takdirde tek kişilik vip oda katına alıyoruz ama hasta isteğine göre alınmıyor dedi