duygu_61 aşkom oraya nasıl gideyim🥺 3. Doğumum olucak sancılar başladıktan sonra benim hazırlanmam, çocukları kaynanaya bırakmam, en az 1 saat. Trafik olursa çam ve sakuraya gitmem 1.5 saat. 2.5 - 3 saatte o bebek aşağıya inerse ben yolda doğururum. Düşün çaö ve sakura en yakın hastane. Cerrahpaşaya gitmem 2.5 saat sürer kesin yolda doğar 😃😃