seniseviyorumallahim Çam sakurada takipliydim 5. ayıma kadar ne cinsiyeti söylendi, ne kilo konusu açıldı, ne bebekle alakalı bilgi verildi. Aksine aralık sonu ocak başı olan bebeğimi ocağın ortası ve sonu olarak gördüler hep geri tarih verildi, ultrason görüntüsü vermeyi bırakın fotoğrafa bile izin vermeyenler vardı. Çok fazla doktor deneyimledim orada en son gittiğim bardağı taşıran son damlaydı tamamen travmaydı. Z’N’I asla tavsiye etmiyorum zaten doktorlar nadiren muayene ediyor, asistanların insafına ve varsa tecrübesine kalıyorsunuz. Son muayenemden sonra rüyalarımda bile gördüm o anı yani hiçbir şey yokken hamile birini üzmek ne kadar doğru acaba işlerini severek değil de zorla yapıyorlar gibi. Küçük bir devlet hastanesine geçtim şimdi orada muayene oluyorum azarlanmadan terslenmeden muayene olduğum için aşırı şaşkınım yani insana köpek muamelesi yaptıkları için başka türlüsü nasıl olur bilmiyordum. Çam sakura güzel bir hastane evet ama kadın doğum polikliniği bana hiç iyi gelmedi😕 Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın🤍