meldaa41 Dsrh Trendyoldan bir sayfaya yaptırdım. Linkini bıraktım oraya aslında ama ürünün stoğu bitmiş o yüzden açılmıyor 900’e yaptırmıştım
leblebi_ clementine16 nası fotoğraf atılıyo bilmiyorum ama burdan aldım çok çok güzel kalitesi https://ty.gl/ih31s5ppw7jev
annekiz6141 clementine16 Merhaba ben arkadaşıma hedıye cıcek sepetinden yaptırdım asırı begendı sonra kendımızınkını de ordan yaptırdım 🥰
bsrelif Maşallah herkesinki de pek güzel ben sadece yastık kılıfı yaptırdım. Kıyafetin kullanışlı olduğunu düşünmüyorum sadece bi resim için de 850 tl vermek çok mantıksız geldi bana
clementine16 bsrelif yaa evet aslında fotoğraflık ve ilerisi için saklamalık o yüzden uçuk paralar vermeden anı olarak tercih edilebilir dileyenler tarafından 🙏🏼💖
semrira hd_d ama Baskımı bunlar yıkayınca çıkmazmı? İsleme yapan bir sayfayla konuştum bende 3 bin dedi
hd_d semrira islemeliler zaten ne yaprsan her turlu dayanikli olacak ayrica bebekler cabuk buyyo kac kere giyeblr ki sahsen ben 3000 falan vermem o kdr seye
mdc0860 clementine16 daha yaptırmadım ama Meliza baby den yaptırıcam her butceye uygun cok cesit var bence ve baskı değil nakış
fdegirmencii Instagramda theduubaby sayfasından yaptırdım ben, arkadaşıma da o sayfadan yaptırıp çok memnun kalmıştım kumaşı işlemesi ilgileri olsun her şey çok iyiydi kendi bebişim için de o sayfadan tercih ettim ❤️
clementine16 fdegirmencii incelicemm güzel duruyor Güneş diye bir bebeğe yapmışlar o modeli beğendim 🌸
esranurmom clementine16 instagramdan bi sayfaya yaptırdım sadece tulum ve şapka indirimde 550 tl ye aldım mislin değil ama pamuklu tulum 🎀
esranurmom ablaelos merhaba miniropa diye yazıyor ama ürünüm henüz elime ulaşmadı kargoya verilmiş gözüküyor bende birinin önerisi ile aldım nasıl bir şey gelecek henüz bilmiyorum sizide yanlış yönlendirmim sorun yaşamayın sonra 🙈🩷