clementine16 Merhaba anneler isimli hastane çıkış setlerini hangi sayfalara yaptırdınız, nerelerden aldınız?
beyzzsenturkkk clementine16 instagramda lambkin sayfasından yaptırdım 850 yastık 850 tulum seklinde sapkası ve eldiveniyle geldi
ikiemanetinannesi clementine16 1580 e yaptırdım canım trendyolda becderybaby satıcısından. Hızlı geldi ve güzel paketlenmişti 30 derecede yıkadım ütüledim. Kumaş da kaliteli güzel yani ben beğendim. Eldiven hediyeydi
Melike3506 clementine16 Dolap dan burcubyz adlı hesaptan aldım yastığı dolgulu şekilde gönderiyor. Takımın eldiveni ve şapkası da var 1400 tl ye aldım takım ve yastık
egeemomms clementine16 ayy bende aynı postu açacaktım gördüğüm iyi oldu. Eltimin bebişine yaptıracağım bende 😍
meldaa41 @clementine16 [https://mutluresim.com/images/2026/05/19/XP0UbL.jpeg] https://ty.gl/8dnp8e6s73088 set değil de direkt tulum tercih ettim. Trendyoldan şundan yaptırdım bugün geldi çok beğendim kumaşını
hd_d clementine16 butikbebecik diye bi sayfa var ordan 699 tl ve 11li cok kaliteli gelfi kumasi vs cok cok iyi
semrira hd_d ama Baskımı bunlar yıkayınca çıkmazmı? İsleme yapan bir sayfayla konuştum bende 3 bin dedi
elif532 hd_d bende buna yaptırdım oğluma da bu sayfadan yaptırmıştım kızıma da yaptırdım Temmuz’da giyecek İnşallah kalitesi mükemmel tavsiye ederim
beyzzsenturkkk clementine16 evet ve cok kaliteli kuması ince değil 4 kat müslin yastığı da kendinden dolgulu geliyor nakışlı
hd_d clementine16 evet canm cok uygun ve bol parcali Dijital baskı derken bilgisayar ortaminda yapiyolarmis sonra kiyafete yapiyolarmis baskiyi falan bilgisayarda tasarlayip soruyolar olmus mu olmamis mi diye
kizmizimavi clementine16 selam ben bunları aldım. Alttakini arkadaşım yaptırdı gerçi ama bu üçünü alıp direkt full içindekilerle hastane çantasına koydum çok pratik oldu benim için. Özellikle 11 li takımı yaptırdığım için çok memnunum kalitesini çok beğendim diğerlerinin de kalitesi dokusu çok çok güzel
_efinah08 clementine16 ( Bu sayfadan yaptırdım ben çok memnunum gayet güzel kumaş vs deseni de ne kadar yıkarsan yıka imkanı yok çıkmaz , 2 defa üst üste yıkayıp ütüledim ve yerleştirdim valizimize ) 🌸🌸