beybimom_ ornekf beta takibi yaptırmanız gerekiyor sağlıklı gebelik mi diye sonrasında da 1500den sonra keseye bakıyolar ama kalp atışı kişiye göre değişiyor ben 7.haftada duydum ama yine vajinal ultrasonla yani karnınızdan görmediği zaman hep alttan bakılıyor ki bu kötü bişey değil bebeğe herhangi bir zararı yok bunlar hep kulaktan dolma şeyler
mrssanne ornekf ornekf beybimom_ kuubosss Merhabalar benim de son adet tarihim 17 Nisan Dün beta verdim 918 çıktı, bayram sonrası gideceğim
kuubosss ornekf Merhaha canım adet günlerimiz ve hamileliğimiz aynı ilerliyor şuan bende 17 nisanda en son adet gördüm 17 Mayıs pazar günü günüm geçtiği için test yaptım pozitif çıktı. Akşam özel hastaneden hemen kan verdik 430 çıktı beta. Salı günü yani dün doktoruma gittim hemen şuan kese görünmez çok erken henüz dedi tekrar beta istedi 1 saate çıktı 1300 olmuştu çok sağlıklı ilerlediğini belirtti. Cuma günü tekrar beta vericem bayramdan sonra keseyi görürüz dedi. Ama doktora gitmende tavsiye var çünkü gebeliğin ilk aylarına dair yapılması gereken çok test var sağlık ocağından onları yaptırman gerekiyor.
ornekf annelik132 yok veremedim özelde baya uçuk bir miktar çıktı doktorun istediği tahliller için, doğum paketi almadan mı yaptırsam doğum paketi alıp mı yaptırsam onu bilemedim , doğum paketini de kalp atışını duyduktan sonra almak mantıklı herhalde
28kbr ornekf 2 günde bir kan vermeniz gerekiyor artışı görmeniz için folik asiti de ne kadar erken kullanmaya başlarsanız o kadar iyi olur
selvi_g ornekf vajinal usg zararlı değil ki zararlı olsa doktor yapmaz hiç girişmez böyle bir şeye 22 haftalık hamileyim riskli ve ikiz kaybı yaşadım çoğu zaman alttan muayene de oldum hiçbir sıkıntımız olmadı 🌸
eceekici ornekf son adet günümüz aynı şu an 17 mayıs test pozitif gördüm ertesi gün doktora gittim beta verdim bayramdan sonra gel sonucuna göre dedi bana daha küçük keseyi göremeyiz dedi 4+3 tü gittiğimde beta 1126
minosannecik_2minis ornekf aynı ilerliyoruz canım benimde bugün 4+5 oldu ben bayram sonrasına aldım randevuyu 4 hazirazda kontrolüm o zaman keseyide bebeğide hatta şans varsa kalp atışıda duyarız diye umuyorum senin içinde öyle olur daha erken gidip sadece keseyi görürsen stres olursun
dilaraky ornekf önce bi kontrole gitmeniz lazım dış gebelik boş gebelik durumu var mı kalp atışı var mı diye baktırmakta fayda var. Sadece beta için kan verebilirdiniz max 1000 liraya bakıyorlar şimdiden pakete gerek yok
annelik132 ornekf hangi şehirde yaşıyorsun Şehir hastanesinde vericektim bende yine almazlar diye özele gittim direk beta ya baktırmak istiyorum dedim burda o kadar yüksek değil ücretler muane olmadan direk kanda bakıyorlar zaten saglık oacagına git olmazsa
hebunoguz ornekf benimde son adet tarihim 17 Nisan bana bu cuma kese görebiliriz demişti cuma günü kontrolüm var yüzümde çok fazla sivilcelenmeler oldu normal mi acaba
annecik123 ornekf benimde 4 hafta son adet 14 Nisan sadece evde test yaptım pozitif çıktı kan vermedim verilmesi gerekli mi ? 7. Haftada direk muayeneye giderim diye düşünüyordum hem kalp atışını duyarım insaAllah hem kan veririm tahlil için gibi bir planım vardı
beybimom_ annecik123 belki test yanlış belki sağlıklı gebelik değil nasıl bu kadar rahat oluyosunuz hastaneye gitmeden anlamıyorum önce beta takibi yaptırıp sonra muayene olmak için randevu almanız gerekiyor
annelik132 annecik123 bende öyle düşünüyordum ama değeride öğrenmek önemli saglık ilerliyormu diye bakılması lazım
busrasogut ornekf folik bebek düşünmeye başladığından itibaren kullanmalıydın zaten neden başlamadın ki sürpriz mi oldu 🤍 bence alıp başla bir sakıncası yok ya da kan ver öyle başla sen bilirsin ama 4 hafta regl olmadıysan zaten kana da pek gerek yok normalde bir rahatsızlığın yoksa
annecik123 annelik132 sürekli kan vermek mantıklı mı gerçekten bilemiyorum ilk gebeliğimdede ben sürekli kan vermedim bir kere gebelik değerine bakıldı sonra ultrasona girdim
annelik132 annecik123 bende öyle yaptım kızımında test yaptım sonra kan verdim bir hafta bekledim keseyi gördüm şimdide öyle yapıcam dün kan verdim bayramdan sonra da doktora gidicem