ornekf merhabalar, evde yaptığım gebelik testim pozitif çıktı fakat şu an muayene vajinal olur ancak dedikleri için hastaneye de gidemedim ne yapmalıyım son reglim 17 nisan 4+4 gibi bir durum var şu an , bayram sonunu beklemeli miyim?
annelik132 ornekf bende nisan 15 ben bayramdan sonra gidicem 4+6 suan gitsem de görünmez zaten diye düşündüm Kan değerine baktırmısmıydın
african ornekf yerinizde olsam bayrama kadar 2 günde bir kan verirdim. Bayramdan sonra da ultrason ve muayene için giderdim. Ben de folik asite 7.haftadan sonra başladım. Sorun olmaz inşaallah. Hayırlı olsun 😌
ornekf evet bana da o mantıklı geldi ama folik vs de kullanmıyorum da kullanmalı mı ya da en azından sadece kan tahlili yaptırıp beta değerini mi görsem :/
ballim_dunya ornekf folik asit 12. Haftaya kadar önemli tabiki cumaya kadar randevu bulabilirsen git o zaman
busrasogut ornekf folik bebek düşünmeye başladığından itibaren kullanmalıydın zaten neden başlamadın ki sürpriz mi oldu 🤍 bence alıp başla bir sakıncası yok ya da kan ver öyle başla sen bilirsin ama 4 hafta regl olmadıysan zaten kana da pek gerek yok normalde bir rahatsızlığın yoksa
annelik132 ornekf bende baktıramadım pazartesi sağlık ocagına gittim makıne bozukmus daha sonra acile gittim onlarda kan almadı yarını bekliyorum ebe haberleselım dedi eger yine gelmediyse makıne yine acile gidip bi sansımı denicem yine olmazsa özele gidip vericem artık
mrssanne ornekf ornekf beybimom_ kuubosss Merhabalar benim de son adet tarihim 17 Nisan Dün beta verdim 918 çıktı, bayram sonrası gideceğim
rumeyyurmom annelik132 kadın doğum acilleri bakıyor genelde yani hangi hastane de kadın doğum acili varsa o bakar mesela bizim burda merkez efendi devlet hastanesi bakmaz ama şehir hastanesi betaya bakar
ornekf tahlil için de kadın doğumdan mı randevu almak gerek ki gidince vajinal kontrol falan bakar olursa diye çekindim bende, folik vs kullanıyor musunuz belki ona da başlatır mı acaba bir an evvel gitmek mi lazım kararsızım
annelik132 ornekf kızımda direk acilden kan verdim daha sonra doktora gitmiştim kese için Kan için tandevu almana gerek yok diye biliyorum yarın saglım ocagına ya da acile bi git istersen sende
annelik132 ornekf kan vermekte önemli değer nasıl yükselecekmi düşecekmi biran önce öğrenmek lazım aslında yarın kesin vericem ben sende gec olmadan ver bence
yasodkd ornekf eczaneden folik asit alıp kullanmaya başlayabilirsin çünkü gebelikten önce kullanılmaya başlanıyor. İki günde bir kan testi verip bayramdan sonra da doktora gidersiniz. Benimde son adet tarihim 20 nisan şuan bu şekilde ilerliyorum
ornekf african çok teşekkür ederim tahlil için bende öyle ilerleyeyim acemiyim neredeyse sıfır bilgiyim bu konularda 🙏💕