as_s merhaba keseyi gördüm embriyo da oluşmuş dedi ama kalp atışını duyamadım erken dedi doktor. Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama biz anneler ne kadar sabırsız olsak da bu haftalar biraz erken oluyormuş sanırım o yüzden hepimiz için önce sağlık sonra sabır diliyorum