Bende 6+1 haftalık hamileyim. Ara ara kahverengi lekelenmeler oluyor doktora gittim bir şey yok dedi. Progesteron kullanıyorum hap şeklinde. Yarın başka bir doktora gideceğim. Sizce iğne derse yaptırayım mı? Etlik şehir hastanesindeki bir doktor ben iğneye karşıyım sağlıksızsa bebek gider zaten dedi