Canım benimde ilk gebeliğin de bebekte gelişme yoktu gün Geçtikçe geriye düştü doktorum kendin düşüre bilirsin dedi sancılarım basliyinca baya parça düşürdüğüm halde gece yarısına kadar dayanabildim ağrılara ben dayanamadigim için gece yarısı kürtaj oldum . Umarım kendin atabilirsin ama sonrasında kontrol kesin git içinde birşey kalmasın Rabbim bana tekrar hamileliği nasip etti ins isteyen herkese de nasip eder