Ceren35 amin inşaallahhhhh. var şimdilik bi bebişimiz 17. Haftadayız Allah’ım tüm anneleri anne adaylarını sağlıkla sıhhatle bebişlerine kavuştursun inşaallah benim bebişimi de bana kavuştursun Rabbim sağlıkla.. şuda bir gerçek Allah sevdiği kulunu sınıyor😉 bir de şunu söyleyeyim hamile kalmadan önce kesinlikle ve kesinlikle folik asit kullanmaya başlayın.. o folik asit sizin vücudunuzda ki eksiklikleri tamamlıyor kısmen de olsa ve bebeğin güzel tutunması, tüm fizyolojik sisteminin güzel oluşmasını sağlıyor ben 3 ayn öncesinden kullanmaya başlamıştım düzenli almadım 4 gün aldıysam bi gün almadım ama çok faydası olmuş hamile olduğumu öğrendiğimde doktor tahlillerime baktı folik asiti bırakalım çünkü üst seviyenin de üstü olmuş dedi. 10. Haftanda bıraktık omg-3 başladık ama siz doktorunuz ne derse onu uygulayın... Allah var gam yok.. 😊😊