ZuhalDurmus canım benim gebeliğim boş gebelikti boş gebelik her zaman dışa atar kendini kahve rengi leke daha sonra oluşabilecek kanamayla düşürür Yani keseyi bozar önce adet kanaması gibi olduk sonra kramp girdi o zaman kendini bozdu kese doktor zaten bana boş gebelik sonlandıracaz dedi ama kendi düştü zaten az birşey parça kalmıştı eve geldim onu çıkardım oda gitti zaten oda düştüğünde bi kaç gün sonra kanamaların kesilir dedi aynen bu şekilde oldu sonra zaten düzeldim. Kimyasal gebelik bu işte bebek oluşmadı ondan önce yolk sac da oluşmadığı İçin boş gebelik yaşadım EVet ilk düşüğüm şimdi hamileyim 7+2 bugün doktora kalp atışı İçin gidicem dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar 🙏🏻