Şöyle bir durum var benim ilk gebeliğimde 9 haftalıkken kalbi durmuştu (sinir, üzüntü, stress yaşadığım için olmuştu babam vefat etmişti 5 ay öncesinde çünkü) doktorun bana söylediği bebeğin kalbinin durmasıyla düşük yapmak çok farklı demişti... düşükte 3 ay eşinizle birlikte olmayın diyorlar ama kalp durmasında 1 ay sonra(1 kez adet döngüsü sonunda) birlikte olun deniyor. zaten bebek çok küçük olduğu için kanamasız vakumla direk çekiyorlar.. yani rahim kendini daha çabuk topluyor ve doktorum bana 1 ay sonra görüşürüz demişti... (tabi bünyenizde herşey normal ise kan tahlilleri, yumurtalıklar vs) çok geçmiş olsun Allah hiç kimseye de size de birdaha yaşatmasın..