lokismommy H_M_ 16+3 haftadayım normalde muayenem bayramdan sonraydı ama yine de bir gidip yolculuk yapabilir miyim diye sorcam yarın 🫠
melismersin H_M_ yaaa bendee. Yarın görüş günümüz. Her gördüğümde o kadar heyecanlanıyorum ki ağlamaya başlıyorum. Mutlaka yanımda birini götürüyorum çünkü diğer türlü sorucağım herşeyi unutuyorum. Kızım aklımı başımdan alıyor o an 🥹
beyzo07 ben bugun tam 14 haftaligim bu ayin 22 sinde randevum var 14+5 olcaz cinsiyet ogrenebilirmiyim sizce cok merak ediyorum
ceydayvz beyzo07 uygun pozisyonda yakalarsa doktor tabii söyler. Biz yarın 14+3 olucaz ve doktorumuz kağıda yazacak cinsiyeti. 12+3ken gitmistik o zaman bile gormustu ama 2 hafta sonra yazacagını söyledi yanii yarın
ceydayvz Yarın 14+3 olucaz ve doktorumuz cinsiyeti kağıda yazacak bize sürpriz olacak başbaşayken birlikte bakmak istedim. Çokk heycanlıyım gerçekten. Hep kız cocugu gordum ruyamda ama %50-50yim hiçbir hissiyatım yok açıkçası. Sadece çokça merak var🥺