gecemavisiii H_M_ ben korkuyorum. Bebeğimin suyu fazla böbrekleri geniş karnı geniş dedi perinotolojiye yönlendirdi, bir yandan kaygılıyım dua edin lütfen hastaneden mutlu ayrılayım yarına her şey yolunda olmuş olsun 😞
gecemavisiii H_M_ çok teşekkür ederim, şekerden şüphelendi şeker testi yapmamıştım ama benim şöyle bir hatam var meyve yiyip üstüme yatıyorum çok geç yiyorum ve bu aralar karpuza çok yöneldim onlara çok dikkat edeceğim
gecemavisiii MAMA13 çok teşekkür ederim biraz rahat rahatım gibi şekerden şüphelendi onuda takip edeceğim birde meyve konusunda dikkat etmediğim şeyler var artık daha çok edeceğim
zfatalay Kızlar merhaba benim de bayram sonrası göreceğim. 9+4 de bulantım birden çok hafifledi, tedirgin oldum postları da okuyunca. Şimdi 10. Haftamdayım. Aranızda benim gibi olan var mı