fatmabaki H_M_ 16 haftalığım bende yarına randevu aldım normalde bayramdan sonra gidecektim ama cinsiyeti daha öğrenemedik belki öğrenirim umuduyla bayram öncesinde gideyim dedim çok özlüyorum elimden gelse eve usg alır 7 24 izlerim🥲
Melike3506 H_M_ yarın benimde görüş günüm 37+5 olcaz. Her muayene de yatış veriyorlar nst de sancı çıktığı için daha önce 2 kere yattım bu sefer doğurmak için yatabilirim 😂😂
lokismommy H_M_ 16+3 haftadayım normalde muayenem bayramdan sonraydı ama yine de bir gidip yolculuk yapabilir miyim diye sorcam yarın 🫠
H_M_ fatmabaki ben 32+4 haftalığım aynı valla bıraksalar hergun giderim 😂zaman geçsinde dogurayim diyorum geçmiyor
nrbrkx38 fatmabaki bizde 19 haftalığız hala öğrenemedik 😂12. Haftadan beri cinsiyetini öğrenmeye çalışıyorum bi parti yapayım dedim göstermiyormuş çocuğum yarın detaylı ultrasonumuz var umarım öğreniriz artık
blnmyld fatmabaki ay bende aynı durumdayım 16+3 oluyorum yarın kontorlüm var inşallah öğrenebilirim cinsiyetini artıııık 🙈🥹
fatmabaki H_M_ ne güzel çoğu bitmiş azı kalmış darısı bizlerin başına o günleri sağlıkla görelim ben biraz da evhamlıyım acaba herşey yolunda mı diye de sık sık gidiyorum burada okuduğum kötü olaylar yüzünden uykusuz kaç gecem oldu 🤭
H_M_ fatmabaki kötü olan postları okumamaya çalışın inşallah sağlıkla kucağına alırsın benim 2 kürtajım vardı korkuyla geçti daha yeni yeni sevinmeye başladım valla inşallah saglıkla kucağımiza alırız
H_M_ fatmabaki ben 16 da erkek dedi normalde söylemiyorlar perinatoloji söylüyor dedi ama söylemişti 20 haftada da erkek dedi 😂
fatmabaki H_M_ ya ben mesela daha 12 haftalık iken başka bir hasta 13 haftalıktı erkek dedi %70 ama ben 14+4 te gittim en son pozisyon vermedi sırt üstü uzanmıştı💃🏻
H_M_ fatmabaki erkek kendini normalde erken belli ediyor diyorlar sağlıklı olsunda ne olursa olsun inşallah canım hayırlısı olsun inşallah
H_M_ Melike3506 inşallah sağ salim kucağına alırsın canım heyecanlisindir şimdi bende zaman geçmiyor ya 😂
Melike3506 H_M_ inşallah teşekkür ederim hemde ne heyecan hazırlıklı gitcem bundan sonra hep muayenelere