nazliigul cansuu05 demekki devlette farklılık gösteriyo bakalm cuma randevum var tam 32 oluyorum nst istiycek mii
Gamzeee__ Mhanifee ilk çocuğumda özelde nstye ücret oduyordumm 2021 yılı 100₺ Suan hastane farklı Nst ücretsiz çok şükür yoksa oooo yetişemez insan
sarilale123 nazliigul bebek doğunca bakımı vs unutmamışızdır belki ama bilgileri unutmak normal bence