nazliigul elifsn23 hemde nasıl Bi heyecan keşke hergün görebilsem hergün kalbini dinleyebilsem karnımdaykende 🤭
sarilale123 nazliigul bebek doğunca bakımı vs unutmamışızdır belki ama bilgileri unutmak normal bence
sarumervee nazliigul daha bende girmedim cuma gireceğim 33 haftalık olacam o zaman doktorum 31. Haftadan itibaren demişti
asporca nazliigul riskli değilseniz 34 haftalıkken yapılıyor eğer ki riskli gebeliğiniz varsa doktorunuz daha erkene cekebiliyor 28-30 hafta arası
nazliigul asporca riskli değil çok şükür de Bi kaç gündür kasık ağrım var inşallah sancı değildir ilk kızımda hiç sancım olmadığı için bilmiyorum sancı mı değil mi
TKumsall nazliigul normalde 32 ama sancı ağrı vs şikayetiniz olursa daha erkende bağlıyorlar küçük haftalarda sadece toco bağlanıyor