nazliigul Kızlar merhaba 2. Gebeliğim ama resmen herşeyi unutmuşum 🤭 devlet hastanesinde ilk nst kaçıncı haftada yapılıyor
Gamzeee__ nazliigul hayırlısıyla kucağına al insaAlalh 2. Gebeliğim riskli gruptayım 26. Haftadan itibaren Nst ye giriyorum bu cuma doğum olacak insaAllah 37 olmuş olacağız ilk Nst devlet sonrası özel Haftadan beri her cuma mutlaka hastanem var her hafta giriyorum Nst bazen haftada 2 -3 bile oldu
Gks_01 nazliigul 34 yazıyordu hastanede doktor kapısında ama bayram giriyor ben 33+2 de gidicem kontrole yaparmı bilmiyorum
nazliigul sarilale123 özelde doğum yapmıştım ilk kızımı onu da hatırlamıyorum devlet ne zaman onu hiç bilmiyorum 🤭
nazliigul cileklimatcha 32 hafta diye duydum gördüm ama emin olamadım kontrole gittiğimde tam 32 hafta Olcak acaba nst yapar mı
nazliigul Gamzeee__ sağlıkla hayırla kucağınıza alın inşallah 32 diye görüyorum duyuyorum riskli gebelerde daha erken oluyormuş
Gamzeee__ nazliigul 2. De baya erken alindim baya zorlu geçiyor Allah’ın izniyle kazasız belasız kucaklarız insaaallah yavrularımızı 🩷
cileklimatcha nazliigul bende bayramdan sonra 31 haftalıkken gideceğim doktoruma soracagim bakalım buradaki yorumları da fikir amaçlı okuyayım
sarilale123 nazliigul bende onu hiç bilmiyorum devlet ne zaman yapıyo. İlk gebeliğiniz kaç sene öncesindeydi. Ben 2021 de doğum yaptım
nazliigul cileklimatcha ben bu cuma gidicem aslında daha geç gitmem gerekiyor bayramdan sonra doktora randevu bulmak o kadar zor ki bulmuşken randevu aldm bakalm ne diycek
Gamzeee__ nazliigul herhangi bir sağlık sorunu yoksa hersey yolundaysa devlet 35 de başlıyor Nst ye bu şekilde biliyorum çevrendekilerden 💙
minosannecik_2minis nazliigul 32den sonra başlıyor diye biliyorum ben 31+5iken doktorum artık 32 sayılıyorsun net zamanın çektir nstni sonra gel demişti