dogayerebakan ilk 7 küsur ile öğrendim, hatta neredeyse 8di sonra 2küsurlara geriledi. Sonra hamilelik ilerlediği için sanıyorum tekrar fırlamış 5e yakındı ama dahiliye doktorum bunun tek çözümünün ilaç olduğunu ilaçlarımı aksatmazsam bir problem olmayacağını söyledi. Hatta Lohusalıkta da devam edecekmişim.