dogayerebakan bende gebeliğimi öğrendiğimde direkt 50 ile başlandı, sonraki kontrolde değerim düşmüştü ama bir sonraki ay tekrar yükseldiği için dahiliye doktoruna gittim oda dozu 75 mcg yaptı. Şuanda içiyorum 1 hafta sonra da kontrole gideceğim yani düzenli içmek gerekiyor ki coşmasın değerler. Ben en başından beri sabah erkenden uyanıp içiyorum. Kahvaltıyı da en az yarım saat sonra yemek gerekiyor. Geçmiş olsun