dogayerebakan Çok yüksek değil ama haftanıza göre 25 düşük kalmış. Başından itibaren troid yüksekse doktor her ay kontrol edip ona göre doz arttırıyor bebek büyükdükçe daha yüksek doz kullanmak gerekiyor çünkü bende bu şekilde kullanıyorum. Doktorunuzu dozunu arttırır Allah şifa versin 🌺🤲🏻