Alya05 gizemiaaa Kızım 5 aylık oldu ilk ay kontrole götürdümde dr dedi gündüz saatte bir gecede 2 saatte bir emmesi lazım uyanmasa sen uyandır emzir demişti 3 4 aydan sonra uyku düzeni yavaş yavaş oluşmaya başlıyor 2 aylık bebek çok minik oluyor doymayıp aç kalıncada uykuda halsiz düşüyorlar uyanamıyorlar
hd_d gizemiaaa Kıskançlık nereden çıktı tam olarak? Kadın gayet bebekle ilgili bir durum sormuş, her şeye böyle etiket yapıştırmak artık iyice alışkanlık olmuş.
erismis gizemiaaa kadın arkadaşına yardımcı olabilmek için post açmış kıskançlığı nereden çıkarttınız? Bence sizin bakış açınız kötü. Kişinin fikri neyse zikri o hesabı olmuş sizinki :)
gizemiaaa erismis ne yapılabilir diye fikir sorduğunu görmedim sadece böyle söyle diye anlatmış ve açlıktan diye de teşhisi kendi koymuş ee anlatmasının sebebi nedir peki sizce fikir danışmadığına göre?
erismis gizemiaaa buradaki tecrübeleri annelerden fikir almak açısından yazmış çok belli bence. Ona göre arkadaşına söyleyecek. Çünkü bizde arkadaşlarımla a bak şöyle yazılmış bundan olabilir yahut alışverişte bile post açıyoruz insanlar memnuniyetlerini deneyimlerini paylaşıyorlar ona göre yol izliyoruz. Tamamen fikir almak iletmek açısından yazmış.
gizemiaaa erismis tamam ama kendisi teşhisi koymuş altta yorumlarda açlıktan diye. Eğer böyleyse ne yapılacağı zaten belli değil mi ? Onu gördükten sonra art niyet aradım açıkçası. Ve bir anne bebeğini en iyi tanıyan kişidir bence şu açlıktan kelimesi başkalarından duyduğum da anne dışında bana çok absürt geliyor.
anonimmom_ gizemiaaa bacım boşver laf anlatmaya uğraşma biraz saflık var sanırım herkesi iyilik meleği sanıyor 😂
anonimmom_ gizemiaaa bi kere zaten postun ilk cümlesi 4 gün arayla doğum yaptık bu bilgiye ne gerek vardı mesela birde açlıktan uyuyor falan yazmış bunları kimse görmedi heralde bizden başka😂 iyi niyet nerde tam olarak bariz bir şekilde kıyaslama yapıyor kendi çocuğuyla
girlll sarilale123 aynısını ebelerde söylediği için burada ki tecrübeli annelere danışmak istedim ama atmadıkları iftira kalmadı işte, Rabbimden akıl fikir mantık diliyorum onlar için. 😂
ahu301 gizemiaaa ne kadar patavatsız bir insansınız, kişi kendinden bilir işi sözü geldi aklıma, kadın gayette iyi niyetle sormuş, bebeğin hep uyuyor olmasını da bazen bir sorun olabiliyor
girlll ahu301 Allah herkesin kalbini de niyetini de görüyor, böyle zihniyeti bozuk insanlarla muhatap olmamak en güzeli. Bırakın kafasında kursun dursun 🫶🌸
gamzeakarsu17 girlll ne güzel bize kısmet olmadı öyle bebek.gece 2 saatte bir kalkardı kendisi alarmlı gibi.gündüz uykularıda 40 dk uyku 1 saat uyanık şekilnde akşama kadar uyut emzir o şekilde geçerdi
humaakusu girlll niyetinizi Allah bilir tabiki ama siz bebeğin açlıktan böyle olduğunu vurguluyorsunuz bazen 5 dakika bazen yarım saat emziriyor sarılığı yok vs gibi şeyler yazmanız insanları farklı düşündürüyor bir bebekle annesi arasındaki bağ farklıdır arkadaşınız bebeğinin aç yada tok olduğunu annesi olarak çok iyi biliyordur emin olun. Benim kızım da öyleydi kendim iki saatte bir geceleri emzirmek için zorla uyandırıyordum sarılığıda vardı evet ama uyku düzeni hep olan bir bebekti hala daha uyku konusunda bir sorun yaşamıyorum bazı bebekler bu konuda sorun çıkarmıyor her bebek sürekli ağlıcak uyanıcak diye bir kanun yok yani. Birde erken doğumsa eğer gününü tamamlayana kadar uyku hali olur derler büyükler ama ne kadar doğru bilemiyorum. Eğer bebeğin aç olduğunu düşünüyorsanız ve endişeleniyorsanız arkadaşınıza sık emzirmesini söyleyip içinizi rahatlata bilirsiniz ♥️
MorKelebek54 girlll sariligi olabilir mi? 2 aylik bir benek bu kadar deliksiz uyumaz çünkü. İlla ki acikir uyanir mizirdaniz vs. Sarilik bebege cok uyku yapar çünkü.
girlll MorKelebek54 sordum ama yokmuş, benim bebeğim sarılıktan hastanede yattı o yüzden ilk sorduğum sarılıktı