humaakusu ya aslında arkadaşım bile değil gebe okulunda 3 ay tanıdığım 20 yaşında bir çocuktan bahsediyorum. Kısa ve öz olsun diye böyle yazdım. Ben gurbetteyim bahsettiğim kişinin de ailesi aynı şekilde gurbette. Çocuk yaşta anne ve bilinçsiz birisi olduğu için sürekli bana soruyor, gebe okulunda ki ebelerle arkadaş oldum onlara danıştım,onlarda şekerinin düştüğünü yeterli beslenemediği için uyuduğunu söylediler dolayısıyla ben de burada ki tecrübeli annelere danışmak istedim. Ne kıskançlığım kaldı ne de kıyasladığım. Söz konusu bir bebekken nasıl bu kadar kötü kalpli olabiliyorlar hayret ediyorum…