Kızlar bir şey soracağım bir arkadaşım var 4 gün arayla doğum yaptık, bebeği benim bebeğimden küçük. Bebek hiç uyanmadan gece 6-7 saat uyuyor annesi zorla uyandırıyor, uyandıktan sonra bebek tekrar uyuyor hep bi uyku halinde. Gündüzleri de aynı şekilde genelde uyuyor. Bu arada emziriyor bazen 5 dakika bazen yarım saat sürüyormuş. Sizce bu kadar çok uyuması zorla uyanması normal mi?