Prensesmom_ kedilivebebeli benimde miyom var kanama oluyor kese etrafinda kanama alani olmaması iyi bir durum gonlunu ferah tut
kedilivebebeli sema3718 amiinn. evet ablamda benzer durumlar yasadi şimdi bende de oldu sanırım tüp bebekte sık karşılaşılan bir durum ben gidince keseyi gordum ama içi boştu 5+5 te
cnnulgrb kedilivebebeli bende şuan 5 haftalığım kanamam var kese göründü kanama alanı yok dedi ama kanamam oluyor napcaz bilmiyorum
kedilivebebeli cnnulgrb ben o gece progestani kalçadan vurulunca sabahına kanama kalmamıştı şimdi de fitil başladım progestan şuan yok çok şükür
elif_suuu Bende 6+6 dün öğleden sonra başladı kanama bana iğne ve progeston verdi kullanıp bekliyorum doktor ağızdan dedi ama herkes fitil olarak kullan diyor şaşırdım ne yapacağımı
cnnulgrb elif_suuu bende iğne ve fitil kullanıyorum ama 1-2 günde bir kanamam oluyo dün en fazlasıydı kırmızı ve pıhtılıydı ultrasonda sıkıntı yok ama bu kanama neden oluyor çok kafa yorucu bi durum napcaksak böyle yarın kendi doktoruma gidicem bakalım o ne diycek
kedilivebebeli elif_suuu sanirim vajinal daha çabuk etki ediyormuş ama ağızdan da kullanabiliyor yan etkisi olabiliyor
sema3718 cnnulgrb gerçekten çok sinir bozucu 😔 napıcaz bu tüp bebeklerin kanamasını 😔 o pozitiften sonra hiç heyecanımızı da yaşayamadık. Ama çok fazla varmış böyle kanaması olup sağlıkla kucağına alan. İnşallah bizde sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız 🤲🏻🤲🏻
kedilivebebeli cnnulgrb ayni durum ya cok garip aciklanamamasi daha garip insan gördüğü an dünyası başına yıkılıyor
fyzn01 cnnulgrb bende aynı durumdayım bebek iyi ama hala kanama oluyor doktorda bişey demiyor hem iğne hem hap kullanıyorum yine durmuyor
elif_suuu sema3718 benim tüp bebek değil ama kanama oldu inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bu durumu yaşayan çok var sonunda sağlıklı kucağına alan da çok var bebek sağlıklıysa kanamayla düşmez diyorlar nasipp cnm
sema3718 elif_suuu gerçekten nasip canım nasibimizde varsa kanamalara rağmen gelir. Nasibimizde yoksa iğne ilaç ne gelir elden