kedilivebebeli benim de tüp bebek ikiz gebelik 5+3 de kanama yaşadım anlık geldi kırmızı sonra kahverengiyr döndü ve geçti o zaman çok korkmuştum ilkti. Birkaç gün sonrasında gittik bebekler oluşmuş. 6+2 de yine aynısını yaşadım soluğu acilde aldım kalp atışlarını duydum. 6+5 de bıgün sabah uyandım yine kırmızı geldi kahverengiye döndü. Günde 6 fitil, Estrofem, Duphaston ve gün aşırı da progestan iğne kullanıyorum. Yarın kontrolüm var ya nasip bakalım Rabbime emanetler. Ama çok korkunç gerçekten bu kadar zorla kavuşup sonrasında kanama olması. Doktoruma göre çok normal sürekli hormon aldığımız için ama işte gel de içime anlat.