tugceesnygt kedilivebebeli ağır kaldırma fazla da stres yapma bir müddet ilişkiden uzak dur nolur nolmaz
kedilivebebeli tugceesnygt zaten ilişki bize yasak benim doktorum biraz pimpirikli baştan beri yasaktı
cnnulgrb sema3718 yarın gidicez kendi doktoruma telefonda olabiliyor ilk haftalarda demişti bi yakınıma daha sordum şimdi ,onunda olmuş ama çocuğu doğmuş yani galiba olabiliyor bu durum sabretcez allaha sığıncaz rabbim yardımcımız olsun 🙏💐
sema3718 cnnulgrb Allah yardımcımız olsun bende çok duydum doktorum da hep söylüyor normal diye tüp bebeklerde çok sık karşılaşıyoruz diyor. Benim de yarın kontrolüm bar hayırlısı bakalım
cnnulgrb sema3718 evet gittim keseyi gördü içinde çok küçük minnacık embriyoyuda gördük kanama alanım yok şükür cuma günü gene gidicez kalp atışını duymak için kan sulandırıcıyı şuanlık kestik lekelenme kanama olmazsa geri başlıycaz
cnnulgrb O sema3718 kanamanın nedenini bilmiyoruz dedi başka biriside burda pıhtı parça düşürdü dedi ama kalp atışını duyduk dedi yani bilmiyorum galiba tüp bebekte olabiliyor allah hayırlısını versin
sema3718 cnnulgrb bizde bugün çok şükür kalp atışlarını duyduk. Doktor yine söyledi tüp bebeklerde çok görülen bir durum bu diye. Kanama alanı yok çok şükür ama bilemedik nerden geldiğini ben hem kan sulandırıcı iğne hem hap kullanıyorum hapı kestik bakalım nasıl olacak
sema3718 cnnulgrb doğal gebeliklerde bile 6 kadından birinde oluyor dedi . Bizimki tüp bebek hormonlar yapay daha sık görüyoruz ikiz bebeklerde daha da çok görüyoruz dedi bakalım ya nasip
denizims sema3718 merhaba bende 5+3 teyim şu an ilk öğrendiğim zamanlar kahverengi lekelenmem olmuştu ama sağlıklı ilerledi yerleşmedir diye çok korkmadım bugün yine oldu gerçekten normal bir şey mi🥹🥹
cnnulgrb denizims merhaba korkma normaldir .benimde 2gün önceye kadar oluyodu sürekli . Ama doktora git bi görsün . Bol bol dinlen su iç korkma stres yapma .