5+5 gebeyim otururken biranda ılıklık hissettim tuvalete kalktım baktim ki peçete kıpkırmızı kan oldu en az 2 peçete ve pihtili kirmizi kanama düşük yada kimyasal diye başladım ağlamaya doktoruma yazdim acile yönlendirdi gittim alttan muayene etti ve kese gördük :) ama kanama alanı göremedi beta verdim sonuc bekliyorum şuan kanama azaldı devam ediyor ve ağrım var belimde kasıklarım da adet ağrısı gibi resmen. Progestan igne vuruldum. Başına gelen var mı naptiniz napayim önerileriniz neler kendi doktoruma gideyim mi yarin