rmy1 aşkım benim normalde Çarşamba günüydü randevum ama mesai dışı saat 17 40 idi eşim biraz aklımı bulandırdı mesai dışı olunca kimi zaman doktor erken çıkıyor arkadaşının başına gelmiş bende başka zamana randevu kovaladım bulunca 2 gün erkene çekmiş oldum ama bende çok stres oldum şimdi bile gerginim🥹🫂