rmy1 bu hafdalarda insan çok anlayamiyor.Ben diyprdum ki bebek değildir her halde 😅ama ilerleyen zamanlarda çok çok hiss edeceksin inşAllah❤️Çok güzel bir duygu.Her kıpırdayışında karnimi açıp bakıyorum😅elimi koyduğumda zaten hiss ediyor tekmeliyor hemen ama birazcik büyümesi lazim 🌺