Efuli0 bebegimibekliyorum__ bende anlamadım stresten mi olmuyoruz acaba,geç döllenme diyerek de kendimi umutlandırmak istemiyorum
bebegimibekliyorum__ rabiaalabebe ayyy tekrar beta verdin mi inşallah kimyasal değildir lekelenmen nasıl ne renk
rabiaalabebe bebegimibekliyorum__ büyük ihtimalle öyle adet kanamasına dönüştü yani artık iyice başka bir sey gelmiyor artık aklıma kimyasal herhalde
Efuli0 bebegimibekliyorum__ cumaya kadar bekleyeceğim sabah test yapacağım çıkan duruma göre kan vermeyi düşünüyorum