bebegimibekliyorum__ Kızlar ben en son 6 nisanda regl oldum gebelik şüphem vardı 7 Mayıs kan verdim negatif e hâlâ adet olmadım gebelik kesin yoktur demi mevsimsel mi acaba 8 gün geciktim
kurkmantosuzmadonna bebegimibekliyorum__ geç döllenme de olabilir. Mevsimsel geçişten de etkilenmiş olabilir. Birkaç gün daha bekleyip tekrar test yapın.
allyslife bebegimibekliyorum__ kesin yoktur diyemeyiz belki geç döllenmedir, aradan zaman geçmiş tekrar kan tahlili verebilirsin ya da sabah ilk idrarla erken gebelik testi yapabilirsin. Negatif sonuç alırsan da dediğin gibi mevsimsel bir gecikme olmuş olabilir, bu da çok doğal tabii ki.
Efuli0 bebegimibekliyorum__ adet oldunuz mu acaba ne durumdasınız,bende sizin gibiyim 5 gün gecikti ama test ve beta negatif
Cansin_01 Canım yumurtlama gününü bilsen anlardik. Gecikmen normal durmuyor istersen bir kadın doğuma gidebilirsin netlesirdi, yeniden kan vermen gerekebilir yumurtlaman geç olduysa 7mayistaki negatif çıkabilir
Cansin_01 bebegimibekliyorum__ tahminle olmuyor aslında bu durumlar . Ama o civarlardaysa şimdiye belli olurdu diye düşünüyorum inşallah istediğin sonuç olur 💜
Melike3506 bebegimibekliyorum__ ihtimal var evet negatif gelirse de mevsimsel ya da stresse bağlı gecikmedir