liinda bebegimibekliyorum__ ben İki hafta geciktim kan vermekten yoruldum artık malesef gebelik yok yeni bugün regl oldum
Rmys9691 liinda Allah Allah hayırlısı olsun . Ben de bekliyorum olmayı hiç bu kadar gecikmemiştim (5 gün)
bebegimibekliyorum__ liinda valla benim diğer regl tarihim yaklaştı nerdeyse yani 20 gün gecikmem var 5 gün gecikmede kan verdim negatifti emziriyorum herhalde ondan geciktim
Rmys9691 emilmehin evet iki gün önce yani 2-3 gün gecikmede kan verdim negatif yarın tekrar verip dr dan regl söktürmek için takviye isteyeceğim